Rebutlah Peluang Cellmaxx

💥🔥🔥💥
Saya BUKAN Anak Orang KAYA.
Saya TAK MAMPU Nak Bagi Anda WANG.
Tapi Saya Ada PELUANG Jika Anda PERLU WANG.
Tiada yg mustahil bagiMu Ya Allah
Tiada had batas kekuasaanMu Ya Allah.

JGN TUNGGU LAGI..

-Sy dah pelawa, sepi.
-Sdah bagitau, diperli.
-Sy nak ajar, x dipeduli.
-Sy dah ckp, buat2 tuli.

-Bila nak daftar?.. tak janji.
-Bila nak start? Tak tau lagi.
-Bila nak mai? Sibuk lagi.
-Bila nak bank in? Tunggu gaji.

-Lepas gaji, sepi lagi.
-Kita tanya? katanya tunggu lagi.
-Sebab apa? Gaji tak mencukupi.
-Dah tau susah, Tak sedar lagi.
-Cukup bulan tunggu gaji lagi.

-Orang memberi, Kita hargai.
-Cabaran datang, Kita Hadapi.
-Siang malam, Jangan berhenti.
-Jatuh tersungkur, Bangun lagi.
-Kejayaan bakal menanti.

-Terima kasih daun keladi.
-Saya hanya seloka berisi.
-Kalau pedih mohon mengerti.
-Saya dah penat makan gaji.
-Kita bersama majukan diri.

TAKUT' Gagal...
'TAKUT' tak jadi...
'TAKUT' kena tipu...
'TAKUT' tak dapat...
'TAKUT' tak berjaya...
'TAKUT' tak sempat balik modal...
'TAKUT' tak boleh buat...
'TAKUT' jadi hangat2 tahi ayam...
'TAKUT' sejarah lama berulang...
'TAKUT' nak cuba...
'TAKUT' itu dan 'TAKUT' ini...

Akhirnya apa pun 'PELUANG yg DATANG' semuanya 'TERLEPAS'...
Dan Kita 'KEKAL' disitu...

'ORANG BERJAYA meletakkan IMPIAN LEBIH BESAR daripada KETAKUTAN'...

Tak reti? Saya ajar...
Jauh? Kita online jer...
Takde masa? Kita part time jer...

Tolak ketepi semua alasan.. JOM BERMULA DLM SuperCellmaxx🎉🎊🎉...

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...