Apakah Yang Membuatkan CellMaxx Menjadi Hebat?

Salam Kejayaan Semua.Apakah yang membuatkan CellMaxx menjadi hebat dan mendapat sambutan diluar jangkaan dari pengguna di seluruh Asia ?Walaupun salah satu diantara bahan2 aktifnya adalah alga yg dikenali sebagai Aphanizomenon flos Aquae (AFA)tetapi yg membuatkan CellMaxx menjadi hebat bukanlah kerana AFA semata2 tetapi adalah kerana formula "IMUMAXX" nya yg telah dipatenkan.Hari ini walaupun kita lihat banyak produk berasakan AFA yg dijual diseluruh dunia tetapi masih tidak mampu menangani kehebatan CellMaxx sehinggakan universiti2 di Malaysia dan Indonesia hari ini mula menunjukkan minat mereka utk bekerjasama dengan saya untuk menjadikan kajian dan formula "IMUMAXX" sebagai tesis malah baru2 ini saya menerima satu "tawaran" dari salah satu syarikat farmaseutikal gergasi dunia untuk membeli kajian saya dan formula CellMaxx dengan harga jutaan dollar Amerika tetapi saya menolak tawaran itu kerana saya yakin jualan CellMaxx pada suatu hari akan mencecah jutaan dollar Amerika sebulan.Kehebatan CellMaxx hari ini membuatkan competitors yg menjual produk berasaskan AFA binggung kenapa produk mereka tidak mampu mengatasi  kehebatan CellMaxx atau sekurang2nya hampir dengan CellMaxx walaupun salahsatu diantara bahan aktifnya adalah berasaskan AFA juga.Kerana itu saya selalu katakan CellMaxx tiada tandingannya.Pada peringkat awal saya memperkenalkan CellMaxx ramai yg memandang rendah pada kemampuan saya kerana saya bukanlah seorang saintist atau formulator yg terkenal seperti nama2 besar lainnya.Ramai juga menganggapkan CellMaxx is just another "gimick" product macam produk2 lain dipasaran tetapi terbukti hari ini anggapan mereka meleset sama sekali.
Alhamdulillah dan saya sangat berterima kasih pd team2 research saya yg terdiri dr Microbiologist,Biochemist,Pharmacist dan Patent Lawyer yg bertungkus lumus supported my works walaupun i have to admit its not easy to work with me as i dont accept "NO" and "CAN'T " in my life.When there is a will there is always a way.
Saya juga ingin memohon maaf pada semua pengedar dan konsumer di Malaysia dan Indonesia kerana stok CellMaxx terputus untuk sementara waktu kerana USA cuti panjang pada bulan December dan tidak ada shipment bahan2 mentah dapat dibuat.Insyallah dlm masa terdekat masalah ini akan selesai malah saya dan managment team telah committed utk menaiktaraf produksi CellMaxx dimasa akan datang dan terima kasih walaupun kita kehabisan stok tetapi pengedar dan konsumer tetap memberikan kepercayaan kepada CellMaxx sehinggakan ada yg sanggup byr dlu dan tunggu stok sampai.Alhamdulillah... #cellmaxxmantap #akujutawanmaxxima #cellmaxx #push2016 #alhamdulillah - Dr Reza Ibrahim (Januari 2016)

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...