Cellmaxx, Testimoni Tak Boleh Genggam Selama 20 Tahun

Cellmaxx, testimoni jari keras tak boleh genggam selama 20 tahun akibat kemalangan dan sakit lutut kerana jatuh longkang.


Cellmaxx memang terbaik dan miracles kerana dulu jari kelingking dan jari manis saya tak boleh genggam rapat sebab selisih handle motorcycle antara dua jari saya terkeluar sendi jadi pendek.

Kerana takut kena marah oleh arwah ayah dan saya melihat jari pendek saya tarik jari ke asal dan jumpa dukun patah serta buat x-ray. Ternyata sendi jari kanan terkeluar sendinya, jari saya memang tak boleh genggam rapat. Semasa memerah santan, mesti terpercik keluar. Ianya telah berlalu hampir 20 tahun.

Saya ambil Cellmaxx kerana saya terlalu sakit bahaigan lutut kerana kaki saya terjatuh dalam longkang tak tahan saki. Alhamdulillah setelah minum bermacam healing crisis terjadi pada saya. 

Yang seronoknya saya nak suggest seorang ibu pelajar saya bawa anaknya pergi hospital kerana sendi siku terlucut nak tunjukkan jari saya tak boleh genggam tapi yang ajaibnya semua jari tangan kanan saya boleh genggam seperti sedia kala. Alhamduliah Cellmaxx banyak...

Untuk info Cellmaxx Whatsapp 012-3408995

#makeityourjourney #push2016 #allout2016#allouttothemaxx #cellmaxx #betulbetullaris#networkmarketing #inilahpentasnya #alhamdulillah#syukurlah #truehealthtruewealth #buatsampaijadi#push2016 #livelifeloveit #allouttothemaxx #maxxima #drrezaibrahim #drreza #CHRIS2Coach#eusahawan2808 #0123408995 #cellmaxxampang#cellmaxxmalaysia #shashacellmaxx #stemsel #jari#sakitlutut #sendisikuterlucut #hospital #genggam

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...