Cara Untuk Berjaya Dalam Bisnes Cellmaxx

Macam mana nak berjaya dengan Cellmaxx?
===================================

Mesti ramai yang tanya soalan di atas ni kan. So pagi ni saya nak berkongsi dengan pengalaman dan pengamatan saya didalam Industri Network Marketing. 

1⃣ Semuanya bermula dengan satu keazaman, tekad impian dan juga matlamat yg sangat jelas. Inilah yg anda kena ada dahulu. Anda teruja utk ubah kehidupan kearah yg lebih baik. Anda semangat utk melaksanakan usaha anda kerana anda nampak apa yg mungkin orang terdekat anda langsung tak nampak. 



2⃣ Buat perancangan. Biasanya dari segi Matlamat dahulu. Dari bulan pertama sampailah tahun kelima didlm industri ini didalan platfrom ini apa yang anda ingin sasarkan.

3⃣ Senaraikan prospek anda. Dari semua kategori. Pengguna & usahawan. Target utk ajak ke PUSH setiap Selasa, Jumaat & Sabtu. Ataupun cuba set utk buat Table Talk. Tapi kenalah juga anda belajar cara utk menyampaikan platform ini. Belajar dengan Upline anda. Anda mesti target utk capai 4 Rakan Niaga yang mahu berjaya. Yang mahu memberi komitmen utk berjaya. 

4⃣ Bantu rakan niaga anda utk mereka juga capai 4 Rakan Niaga. Inilah yg dipanggil sebagai Duplikasi.

==============================================================================

Okay ini dulu buat sementara waktu ini. In Shaa Allah akan ada yg lain yg akan saya kongsikan. Apa yang penting adalah TINDAKAN ANDA. BUAT JE. Jangan tunggu dah prefect baru nak buat.


No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...