Testimoni Cellmaxx Patah Akibat Kemalangan

Saya Nurazila bt Abd Latip ingin berkongsi cerita tentang keajaiban Cellmaxx.
Pada 6 Nov 16, saya telah dilanggar dgn kereta pacuan 4 roda semasa saya sedang berjalan kaki utk pergi menonton pertunjukan permotoran di Dataran Merdeka. Akibat dr perlanggaran itu, kaki saya retak & patah. Saya telah dibawa ke HKL dan kaki saya disimen.


Balik dr hospital, bapa saudara saya telah memberi 2 kotak Cellmaxx kepada saya utk mengubati sakit yg saya alami. Sejak hari itu, saya minum Cellmaxx hanya sepeket sehari iaitu setiap kali sebelum saya tidur.
Pada hari pertama mengambil Cellmaxx, saya kerap berpeluh dan susah hendak tidur tp rasa spt bertenaga.

Pada 21 Nov 16, saya telah berjumpa semula Doktor utk membuka simen di kaki dan membuat pemeriksaan X-ray tetapi alangkah terkejutnya saya kerana luka saya kering dan hasil X-ray tersebut tidak menunjukkan bahawa kaki saya pernah patah sblm ni. Doktor mengatakan bahawa, beliau tidak pernah menemui kes spt saya selama ini. Tulang yang patah pulih sepenuhnya dalam tempoh 2 minggu dgn mengamalkan minum hanya 1 kotak Cellmaxx.

Walaubagaimanapun, Doktor tersebut telah memasang fiber utk tujuan 'prosedur insurans'. Alhamdulillah, saya amat bersyukur kerana bertemu Cellmaxx yg sememangnya AJAIB.

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...