Jutawan Wanita Pertama Cellmaxx

Tahniah Cikgu Faridah kerana berjaya merangkul dan mencapai pelbagai kejayaan didalam Maxxima. (Maxxima adalah syarikat pengeluar Cellmaxx).


 Semalam sekali lagi berjaya mencapai title 1st Women Millionaire in Maxxima. Kerajinan dan gerak kerja yg konsisten menjadi antara kunci kejayaan Cikgu Faridah. Selain dari amalan2 lain seperti bersedekah dan sebagainya. Jadi rakan2, apa yang cikgu Faridah capai maknanya anda juga mampu capai. Tinggal mahu buat atau tidak sahaja.

Kalau bukan anda yg buat giler2 maka pasti akan ada orang lain yang buat. Dan akhirnya anda akan merasa rugi kerana anda adalah org terawal, tetapi hanya melihat kejayaan orang lain sahaja. Sebab suka membina alasan disaat org lain membina masa depan.

Buktikan kesungguhan anda uyk berjaya pada diri anda sendiri.

Info Cellmaxx Whatsapp 012-3408995

#makeityourjourney #allouttothemaxx #cellmaxx #betulbetullaris #networkmarketing #inilahpentasnya #alhamdulillah #syukurlah #truehealthtruewealth #buatsampaijadi #push #livelifeloveit #allouttothemaxx #maxxima #drrezaibrahim #drreza #CHRIS2Coach #eusahawan2808 #0123408995 #cellmaxxampang #cellmaxxmalaysia #shashacellmaxx #stemsel #push2017 #allout2017 #team7996 #malaysiabookofrecords #GiveUpOrGetUp #airasia #maxximagalavaganza2016

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...