Happy Birthday Cikgu Faridah 8 Jan 2017

Ucapan Penuh Bermakna Cikgu Faridah pada hari kelahirannya:

Gambar oleh Eida xx9-xxx8919

Salam kasih sayang...

Allahuakbar..

Kami berehat je di rumah pagi ni. Jam 2 pagi td tiba dr KK Sabah.

Baru tgk whtsapp...
Baru teringat hari ni hari ulang tahun sendiri.

Ke 51..bukan muda lagi๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Terima kasih atas semua doa, kata2 indah dan ucapan anda semua. ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

Terasa semakin dekat masa akan tiba.
Hakikat sebenar usia kita semakin pendek. Saya terasa semakin hampir. Telah ramai kawan2 seusia dgn saya yg telah pergi. Mengingatinya sangat menggerunkan. Saya takut...

Saya selalu berdoa pd Allah..

Jangan diambil nyawaku sebelum sempat aku bertaubat dan Engkau menerima segala taubatku

Jangan diambil nyawaku sebelum segala hutang sempat aku lunaskan

Jangan diambil nafasku sebelum sempat Engkau reda padaku

Jangan matikan aku sebelum sempat kewajibanmu aku tunaikan

Jangan diambil nafasku sebelum sempat Engkau ampunkan segala kejahatan dan dosaku

Jangan diambil nafasku sebelum Engkau reda kepadaku

Jangan diambil rohku sebelum sempat aku memberi manfaat kepada insan sekelilingku

Jangan matikan aku sebelum sempat aku memohon ampun dgn manusia yg aku berbuat dosa kepadanya

Jangan diambil hidupku sebelum sempat Engkau ampunkan segala dosaku

Matikan aku dalam husnol khotimah


Itu yg saya berkejaran mencari dan memberi manfaat kpd org lain melalui kemahiran dan skil yg saya ada.


Saya ingin mencari reda Allah dgn memberi manfaat kpd org lain melalui bizz.
Inilah yg terbaik yg mampu saya berikan.

Dlm usia begini bukan lagi pujian dan penghargaan dr manusia yg saya dambakan kecuali pandangan kasih dan reda Allah. Limpahan rezeki dariNya telah terlalu banyak diberikan utk kami

Saya ingin mengajak anda menjadi org kaya yg Allah sayang.
Bayar segala hutang kita.
Pergi haji dan umrah dlm usia muda
Hasil bizz kita bayar zakat sedekah dan berinfaq di samping memenuhi keperluan hidup kita
Dgn hasil bizz kita bantu org2 yg susah
Dgn hasil bizz kita hantar ibu ayah kita segera menunaikan haji
Dan dgn hasil bizz kita membina misi kita ke syurga Allah.

Semoga sedikit amal ini mendapat keberkatan dan rahmat dr Qllah swt.

Terima kasih kpd semua rania seluruh nusantara.

Saya sgt terharu...sayu rasa hati. Apa lagi mengingatkan komitmen dan usaha anda semua. Dan saya terkenang rania saya yg masih susah hidupnya.
Masih ramai yg tak ada rumah
Masih ramai yg terbelit dgn hutang
Masih ramai yg terpaksa menjadi kuli dan bekerja dgn org
Masih ramai yg hidup seadanya
Masih ramai yg miskin dan tiada simpanan
Masih ramai yg sakit dan menderita sejak lama
Bercucuran air mata saya.... ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

Mari kita ikhlaskan diri membimbing dan membantu rakan kongsi kita yg mahu berjaya dgn Maxxima.

Saya doakan anda semua.
Saya ingin berjaya bersama anda semua.

Petang ni saya bertolak ke JB utk sesi SGM mlm ni di JB.

Doa anda menguatkan semangat saya

Terima kasih
Terima kasih
Terima kasih

Cikgu Faridah
8 Jan 2017

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...