Testimoni Cellmaxx Kanser Stage (Tahap) 4

Testimoni Cellmaxx Kanser Stage (Tahap) 4


Testimoni Cellmaxx tumor kanser stage 4 berhenti sakit dalam masa 8 hari (anugerah tuhan). Saya menderita sakit kanser sejak 2005.
Pembedahan pertama pada tahun 2005 di Hospital Putra Jaya. 
Pembedahan kedua pada tahun 2015 di Hospital Shen Zhen, China.
CT Scan lebih 10 kali
2 kali MRI pada tahun 2005 di Hospital Kuala Lumpur
Kimo 6 cycle pada Oktober 2013 - March 2014 di Hospital Likas
2 kali PT Scan di Hospital Putra Jaya pada tahun 2015 -2016.
Kini saya masih ada temujanji jumpa doktor pakar di klinik PALIATIF di Hospital Queen 1 pada tahun 2016.
Saya makan berbagai produk kesihatan masih tak sembuh-sembuh. Doa lahir dari hari ke hari tak putus-putus sejak lama, di ambang putus asa, tuhan kirimkan seorang kawan yang rindu melihat saya sihat kembali membawa Cellmaxx.
Saya makan secara konsisten mulai minggu lalu (1 - 9 Sept 2016). Tiba-tiba semua ketumbuhan yang terdapat di beberapa bahagian tubuh saya berhenti sakit. Sakit kanser stage 4 saya berhenti sakit?
Tanya hati saya sambil menangis di dalam doa kesyukuran yang lahir dari hati. "30 minit tanpa kata-kata". Amin!
Produk Cellmaxx adalah anugerah tuhan untuk kesembuhan sakit saya.
- David Kinuda Rumanggi
Info Cellmaxx Whatsapp 012-3408995

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...