Testimoni Cellmaxx Kudis Buta Adik Izziyad Safwan.

Testimoni 👆

Hari ni saya berasa yakin nak kongsi testimoni anak saya sendiri Izziyad Safwan..

Bayangkan kesakitan dan kepedihan yang ditanggung oleh anak saya selama hampir setahun... Nak pakai kasut tak boleh.. Pergi mana-mana kena dukung, malam-malam menangis cakap, "Ibu, kaki adik sakit, tolong adik Ibu". Pastu gosok kaki pada tilam kerana gatal. Nangis tau saya malam-malam dengar. Apatah lagi Ziyad yang menanggung..

Ni nak cerita baru 2 minggu diperkenalkan dengan Cellmax oleh ibu saudara saya Liena Yusof.. Alhamdulillah dengan izin Allah s.w.t. Ziyad telah sembuh sepenuhnya walaupun masih berparut dan tak nangis malam dah.

Copy paste pengguna cellmaxx




No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...