Testimoni Cellmaxx kencing manis, Urat jantung mengecut, gastrik, perut kembung, sakit urat saraf,susah buang air besar dan strok.

Kisah benar seperti mati hidup kembali
Assalamualaikum warahmatullah.
Hamba ingin berkongsi sedikit pengalaman tentang penyakit yg hamba alami sabelum mengambil cellmaxx


Nama hamba Hj.Ibrahim. Berumor 61thn. Pada tahun 2002 hamba telah menjalani pebedahan jantung bypass d  IJN Kuala Lumpur Malaysia. Penyakit yg d alami ketika itu hanya lah darah tinggi, jantung dan gout.(JPMC dan Glen Eagles belum ada). Salepas pembedahan, hamba d maklumkan semua urat2 jantung hamba mengecut bukan tersumbat.

Salepas pembedahan kesihatan hamba samakin pulih d samping mengambil ubat yg d bekalkan. Pada tahun 2010 hamba telah d sahkan menghadapi kencing manis. Setahun kemudian hamba d serang stroke di bahgian muka (biut mua) hingga lah sekarang bekas nya masih terasa. Pada 2013 bermula lah episod baru mengenai penyakit yg d alami sahingga ka hari ini.

Bermula dengan sesak nafas tengah malam pkl 1.30 pagi. Hamba d kejarkan ka glen eagles dari hospital seri suri begawan kuala belait. Kesokan pagi nya doktor telah melakuan engiogram dan mendapati urat bypass sudah tidak ada dan tidak berfungsi lagi. Maka mereka mengambil keputusan untok balooning (memasokan stent) pada urat asli yg sudah mengecut. 5 stent telah d masokan.

Salepas procedure d lakuan, dengan rahmat dan izin Allah jua hamba dapat bernafas semula tapi berbagai penyakit telah timbul saperti gastric,perut kembung,sakit urat saraf, susah buang ayer besar dan lemah usus penghadaman d samping muka  yg dulu kena stroke kembali bermasaalah hingga menganggu penglihatan pada mata sabelah kiri.

Macam2 usaha telah hamba lakukan termasok colon dan blood cleaning d KL d samping berdoa memohon penyembuhan segala penyakit dan ayat2 penyembuh syifa hamba amalkan. Banyak product kesihatan telah hamba coba namun tahap kesihatan masih macam itu juga. Quality hidup hamba makin sahari makin menurun. Hamba tidak dapat lagi memandu kerita. Membuat dan melakukan kerja2 kegemaran hamba.

Satiap hari ada2 saja yg menyakitkan. Kalau tak gastric, perut sakit susah nak buang ayer besar. Ulu hati pedih. Sesak nafas. Gula naik. Yang paling menakutkan ia lah bila penyakit urat saraf menyerang. Dia tidak menyakitkan tapi seluroh anggota badan jadi lemah hingga tak berdaya nak bergerak. Cuma dapat beristgafar dan menyebut nama Allah sambil menangis. Alhamdulillah hamba mempunyai isteri yg tenang dan penyabar. Beliau lah yg banyak membantu hamba.


Pada 4hb januari lepas hamba d masokan sakali lagi ka glen eagles d jerudong kerana mengalami sesak nafas lagi. Dr pun mengambil keputusan untok engiogram lagi untok meliat keadaan urat jantung. Doktor ada masaalah nak memasokan wire ka urat dekat peha kaki kerana urat sudah mengecut. Beliau sadaya upaya mencoba dan satengah jam kemudian beliau berjaya.

 Beliau terkejut bila melihat tidak ada lagi urat2 kecil kecuali hanya 2 urat saja lagi yg tinggal. Itu pun mula mengecil yg menyebabkan sesak nafas. Maka d balooning lah lagi. Salepas balooning dr berkata (tiada harapan) yg membuat hamba menangis.  Kerana kuat pertalian hamba dengan sang maha pencipta hamba mengambil keputusan tidak akan mengalah dan putus harap dengan sang maha pencipta.

Apa yg d katakan dr itu tidak benar. Doktor  bukan yg memegang nyawa hamba. Pada 7hb hamba discharge dari glen egales dan balik ka rumah dengan penyakit yg masih d alami. Saminggu kemudian saya ternampak Cellmaxx dlm internet lalu membaca info nya. Yang hamba tertarik untok mencuba ia lah ia mengactivekan stemcell kita dan memperbaiki pancreas untok penghidap diebates lalu hamba memesan 2 ktk dari KL.

SALEPAS MENGAMBIL CELLMAX.

Hamba mula minum cellmax pada 16hb januari lepas jam 6 ptg dan kaesokan hari nya 6 pagi.(12x2) salama 2 hari. Dan hari ka 3 hamba tambah 12x3 bererti tiap 8 jam sakali. Alhamdulillah sesak nafas telah jadi clear dan dada rasa lapang, Gastric, sakit ulu hati serta masaalah buang ayer besar pulih saperti biasa hingga terasa takut dengan perubahan yg mendadak. Pada hari ka 4  2jam salepas minum cellmax sabelah petang hamba merasa pening.

Lalu hamba chek gula dln darah. Hamba terkejut bacaan gula hanya 4.1 dan terus mkn gula2 sabiji untok menaikan balik bacaan tersebut. Keesokan hari nya hamba mengambil keputusaan untok mengurangkan pengambilan cellmax dari 3 ka 2 sahingga hari ini. Sakit urat saraf samakin berkurangan. Muka yg kena stroke samakin pulih. Penglihatan samakin jelas. Sakit2 d badan terasa berkurangan. Alhamdulillah atas rahmat dan keizinan nya jua kesihatan hamba samakin pulih.

Konklusion (Kesimpulan).

Cellmaxx bukan lah obat tapi ia adalah SUPERFOOD yg mengactivekan stemcell kita. Allah maha bijaksana. Allah telah membekalkan hamba2 nya dengan ibu stemcell dlm tabuni ketika kita masih baby dan ketika kita adult. Stemcell ini lah yg berperanan menghidupkan cell2 baru menganti cell2 yg sudah mati dlm kita.

Dari itu kita mesti lah bersabar klu penyakit yg d alami belum terasa kesembuhan nya. Banyak prodak2 lain juga mengunakan stemcell untok penyembuhan penyakit. Mereka mengunakan stemcell dari kambing biri2. Ada yg mengunakan stemcell dari buah2an. Tidak sama dengan CELLMAXX yg mengunakan stemcell samula jadi yg d bekalkan Allah kapada kita.

Kapada yg ingin kesembuhan dan mengambil CELLMAXX sabagai supplement teruskan dan bersabar kerana kesembuhan sapenuh nya sedang menunggu d hujung sana. Hamba doakan semoga Allah memberkati dan melindungi semua hamba2 nya dengan payung rahmat dan kembali kapada nya dengan khusnul khatimah. Amin.amin.amin ya rabbal alamin.

Sekian wasalamualaikum warahmatullah.
"Ya Allah engkau lah tujuan ku, Keredhaan mu jua yang hamba cari".


#afacellmaxx
#cellmaxxtherapy
#bonemarrow
#onedreamonedirectiononemaxxima

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...