Pengakuan Pengguna Cellmaxx Kanser Serviks

Pengalaman Pn Latifah Mohamed,  44 Tahun
Dari Jasin Melaka
Pesakit Kanser Serviks



As salam. Saya berumur 44 thn. Pd umur 43 thn saya telah disahkan kena kanser servik thp 4 ( advance).

Teruk juga masa sakit tahun lepas. Darah berketul-ketul keluar. Sakit sangat. Berat saya tinggal 37kg daripada 63kg.

Saya telah menjalani radioterapi sebanyak 25 kali. Kemo 4 kali. Bracytrapy 72 jam kena baring je.

Banyak juga perubahan pada kesihatan saya selepas menjalani rawatan tu.

 Tetapi.selepas tu saya asyiksakitperut. Punya la sakit Allah saja yg tahu.

Saya buat ct scan di hospital pantai. Sel kanser dah pi ke hati dan limpa pula. Saya kena buat kemo lagi sebnyak 6 kali.

Alhamdulillah selepas rawatan tu semua sel2 kanser tu sudah banyak kurang. Tinggal kecik2 saja. Tetapi selpas beberapa bulan saya diserang sakit perut lgi di bahagian usus.

 Saya dapat rasa usus saya bengkak. Buang air besar pun keluar darah. Sakitnya Allah saja yg tahu.

Saya buat ct scan lgi. Dr sahkan usus besar saya kena kanser tahsp 4.
Ada ketumbuhan.  Tak boleh nak buang sebab dah besar sangat. Jadi saya kena buat kemo lgi.

Alhamdulillah Allah Taala telah pertemukan saya dgn Cellmax. Saya berhubung dengan Pn Norlaila Esa.

 Mula2 saya minum 1 sachet. Lepas tu saya minum 2 sachet pula. Sekarang ni saya minum 2pg, 2 ptg dan 2 mlm. Alhamdulillah kesihatan saya bertambah baik. Saya rasa lebih cergas sekarang ni. Buang air besar pun takde keluar darah lagi.

Masa mula2 saya minum cellmax, darah sebesar ibu jari keluar daripada dubur saya. Darah saja je yg keluar. Darah saya berbau busuk.

Alhamdulillah sekarang dah tak ade keluar darah lagi. Usus saya pun dah tak bengkak lagi. Sudah semakin kecil. Semuanya dgn izin Allah Taala.                         CELLMAXX

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...