Adakah Cellmaxx Penawar Sakit Anda?

CELLMAXX

JIKA RASA TAK SIHAT.. DAPATKAN NASIHAT DOC.. JIKA DAH TAHU SAKIT.. KITA CARI PENAWARNYA


ADAKAH CELLMAXX PENAWAR SAKIT ANDA?

ADA TESTIMONI?
  • Limpahan testimoni setiap hari

DAH GUNA CELLMAXX?
  • wajib guna sebelum jual

Berapa lama kesan UBAT ni ?
  • CELLMAXX BUKAN UBAT
  • CELMAXX adalah superfood yang mempunyai 64 nutrisi lengkap

CELLMAXX adalah produk yg dihasilkan oleh Doktor Ahmad Reza Ibrahim yg mempunyai 3 ramuan di dalamnya iaitu:
1. Micro Alga Liar (Aphanizomenon Flos Aque @ AFA)
2. Oligo sacarida
3. Ekstrak buah peach

Ketiga-tiga ramuan Cellmaxx INI mempunyai fungsi tersendiri iaitu:
1. Micro Alga Liar (Aphanizomenon Flos Aque @ AFA)
- mempunyai 99% DNA yg menyerupai DNA manusia
- mempunyai 64 nutrisi pemakanan manusia setiap hari
- MAMPU MENGEJUTKAN TULANG BELAKANG MANUSIA utk mengaktifkan semual IBU SEL INDUK DEWASA yang amat diperlukan oleh badan tidak kira kita Sakit mahupun kita sihat

2.Oligo Sacarida
-bertindak mengakatifkan bakteria baik dalam usus

3. Ekstrak Buah peach
-menjadikan perisa Manis Buah supaya kita minum terasa Sedap.

Badan yang SIHAT atau pon tidak SIHAT , badan kita TIDAK MAMPU MENGHALANG DARI KEMATIAN SEL SEL YANG DIPERLUKAN DALAM BADAN...SEL SEL DALAM BADAN ADA EXPIRE DATE TAMAT TEMPOH..

CellMaxx CellMaxx CellMaxx !!!

CellMaxx merupakan produk yang UNIK dan BERKUALITI TINGGI serta TIADA SAINGAN dalam mana-mana pasaran. Memang potensi HEBAT kerana dalam asia pasifik dah sign kontrak  CellMaxx sahaja yang pasar kan (AFA) APHANIZOMENON FLOS AQUAE...tak kan boleh ada company lain yang boleh pasar kan produk seperti CellMaxx di ASIA PASIFIK kerana ia sudah DIPATENKAN di MALAYSIA !!

PASTIKAN anda Google internet APHANIZOMENON FLOS AQUAE (AFA) dan baca sendiri kehebatan AFA yang mana bukan FAKTA dari company TETAPI FAKTA dari SAINSTIS DUNIA yang telah mengkaji AFA sejak 45 tahun dahulu. CellMaxx bukan seperti produk-produk yang pernah kita dengar dan tiada lagi dalam pasaran lain boleh merangsang tulang sum-sum untuk membebas kan sel sel dewasa manusia dan disokong oleh JOURNAL-JOURNAL PERUBATAN dan PAKAR-PAKAR SAINTIS DUNIA KESIHATAN...

Yang mana CEO company Dr Ahmad Reza Ibrahim juga adalah seorang DOKTOR SAINTIS bahagian kesihatan. CellMaxx sudah pun berkembang ke LUAR NEGARA. Yang nampak peluang dengan CellMaxx memang tak rugi di samping menjana pendapatan, kita dapat menolong masyarakat yang memerlukan CellMaxx kerana PASTI PASTI PASTI mereka memerlukan di sebabkan badan TIDAK boleh menghalang dari KEMATIAN sel yang wajib mati bila EXPIRE DATE sampai.

Kebanyakan produk2 lain yang berada di pasaran tiada MEDICAL JOURNAL dan hanya menunjukan testimoni2 pesakit.

ADAKAH TESTIMONI sesuatu BUKTI yang KUKUH ???
Dalam dunia perubatan testimoni bukan lah suatu BUKTI yang KUKUH tentang sesuatu produk. SEHARUSNYA mesti lah berlandaskan kepada KAJIAN SAINTIS, WAJIB ada JOURNAL PERUBATAN. Semuanya dengan kuasa Allah kerana DIA yang turunkan penawar bagi segala penyakit.

CellMaxx TIDAK merawat apa-apa penyakit TETAPI CellMaxx satu-satunya FORMULA Dr Ahmad Reza Ibrahim yang mampu MERANGSANG tulang sum-sum untuk membebaskan STEM CELL manusia dengan kadar yang BANYAK dan SEL-SEL itu lah yang merawat segala masalah penyakit pada tubuh kita kerana SEL-SEL kita adalah DNA kita. Bukan sel orang lain, bukan sel buah-buahan, bukan sel sayur-sayuran dan haiwan dan CellMaxx memberikan Kita 64 nutrisi yang SANGAT LENGKAP yang kaya dengan VITAMIN, ASID AMINO, MINERAL, ANTIOKSIDA dan lain-lain NUTRISI.

DENGAN FAKTA KAJIAN  SAINTIS PERUBATAN DUNIA !!!
Whatsapp  FATTEH ~ 012-340 8995 / 011-1875 7696
untuk keterangan lanjut

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...