Pengakuan Pengguna Cellmaxx Gout selama 16 tahun sudah sembuh.

Pengakuan Pengguna Cellmaxx Gout selama 16 tahun sudah sembuh.
Pak Nasir dari Lahad Datu, Sabah 16 tahun menderita sakit gout dan kencing manis. Asal ke klinik dijarumkan aku saja, kata Pak Nasir. Kalau aku makan 3 ekor ikan bilis aku dah menggigil, tambah Pak Nasir lagi. 


Tapi dengan Cellmaxx hanya selepas 3 kotak gout aku dah hilang, kata Pak Nasir. Aku boleh makan dah sepinggan daging, payau pun aku dapat makan dah. Satu tandan kelapa sawit aku pun boleh angkat ba. Udah tidak sakit mau jalan-jalan. Tidak sakit mau turun naik tangga. Malah aku jadi bertenaga. Aku boleh naik dah katil semula, kata Pak Nasir dengan nada gembira. Terima kasih Cellmaxx. Alhamdulillah... 

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...