Nak Berjaya Kena Ada Ilmu Termasuk Bisnes Cellmaxx

Bisnes Cellmaxx Nak Berjaya Kena Ada Ilmu


Mencari ilmu dan upgrade diri sendiri
Baru kau boleh berjaya

Nak senang cari ilmu
Nak berjaya cari ilmu
Nak bahagia cari ilmu
Nak jadi hebat cari ilmu

Mana mungkin sama dada yang kosong dengan dada yang berisi dengan limpahan ilmu
Lepas tu kau asyik kena tembak apabila berjumpa customer
Lebih teruk kena tembak dengan orang yang paling rapat
Memang baguslah kena tembak, lepas tu kau tembak kepala engkau sendiri

Itulah pasal
Kelas malas datang
Seminar tak mau hadir
Company buat programpun tak hadir
Saya datang buat group coaching pun tak mau datang
Group buat kelas pun engkau tak datang juga

Orang lain dah dapat income puluh-puluh ribu sebulan
Engkau masih dengan 1001 alasan bengap

Tak ada masa la
Anak kecik la
Suami tak bagi la
Eh nape tak buat kat sebelah rumah saya? Dekat sikit saya nak datang
Ada open house la
Ada tetamu nak datang la
Ada kenduri la
Kereta pancit la
Memang benar dengan engkau sekali pancit

Jumaat ni 21 Julai
Saya turun ke Batu Pahat dan Melaka
Sesi Ccoaching bersama Cikgu Faridah
Tak nak datang sudah
Saya bantu bagi yang mau saja

Sentap saja dua tiga hari ni
Padan muka
Sebab saya dah malas layan orang yang pemalas
.
Info Cellmaxx Whatsapp 011-1875 7696

#makeityourjourney #allouttothemaxx#cellmaxx #betulbetullaris#networkmarketing #inilahpentasnya#alhamdulillah #syukurlah#truehealthtruewealth #push #livelifeloveit#allouttothemaxx #maxxima#drrezaibrahim #drreza #CHRIS2Coach#01118757696 #cellmaxxampang#cellmaxxmalaysia #fattehcellmaxx#stemsel #push2017 #allout2017#malaysiabookofrecords #airasia#hospitalrehabilitasicheras
#Cikgufaridah
#MMT
#Miracleteam
#5Star

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...