Pengakuan Pengguna Cellmaxx ARTHRITIS

Pengakuan Pengguna Cellmaxx ARTHRITIS
Oleh Tn Hj Ramli Ab Rashid.


Sewaktu melancong ke luar negara pada tahun lalu, keseluruhan sendi di kesepuluh jari jemari ku terasa sangat sakit seperti dicucuk2 hingga ke tulang hitam. Cuaca musim sejuk menambahkan kesengsaraanku di ketika itu. Tiada ubat yang mampu menolong meredakan keadaan ku hanya bersabar menanggung derita. Baru ku ketahui begini rupanya derita sakit arthritis rupanya.

Aku diperkenalkan kepada CellMaxx oleh seorang sahabat lama Dato' Dr Ridzuan. Memang was2 juga pada mulanya. Tapi berkat kesungguhannya menasihatiku, aku akur juga sudahnya. Bermula dgn 1 sachet waktu bangun pagi (ketika perut kosong) & 1 jam sebelum tidur, aku mula terasa kesannya selepas 3 hari.

Arthritis di jari jemari tangan ku semacam memberontak menunjukkan belang mereka kerana diganggu oleh CellMaxx. 3 hari berturut2 aku menderita kesakitan akibat penangan CellMaxx. Masuk hari ke 4, jari jemariku bebas dari arthritis. Sakitnya hilang hingga sekarang. Begitulah hebatnya CellMaxx. Alhamdulillah, Allah memberi perkenanNya untuk menyembuhkan penyakitku.

Asbab keberkesanan CellMaxx, aku telah Upgrade dr Ruby ke Diamond. Sejak itu, aku sibuk memperkenalkan CellMaxx kepada orang lain agar mereka turut bebas dari sebarang penyakit yang menghinggapi mereka dengan izin Allah semestinya.⁠⁠⁠⁠

Info Cellmaxx Whatsapp 011-1875 7696

#makeityourjourney #cellmaxx#betulbetullaris #networkmarketing#inilahpentasnya #alhamdulillah #syukurlah#push #livelifeloveit #allouttothemaxx#maxxima #drrezaibrahim #drreza#01118757696 #cellmaxxampang#cellmaxxmalaysia #fattehcellmaxx#stemsel #push2017#malaysiabookofrecords#airasia#cleaneatingkl #malaysiafitness#fitmalaysia #klfood#hospitalrehabilitasicheras #ampang#testimoniarthritis #arthritiscellmaxx#arthritissembuh

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...