KIX Suplemen Khas Untuk Anak

KIX,,,KIX,,,KIX

Suplemen Khas Untuk Anak-anak Anda KIX.
KIX adalah satu lagi produk terbaru keluaran Maxxima

.
KIX adalah vitamin (dalam bentuk gummy) untuk kanak-kanak yang telah diformulasikan dengan kebaikan Wellmune® bahan kesihatan imun yang semulajadi dan asid Docosahexaenoic (DHA) iaitu bahan penting untuk pertumbuhan dan perkembangan fungsional otak pada kanak-kanak.

Berperisa Oren, Nanas & Anggur. Amat sedap & mudah dikunyah oleh kanak-kanak yang berumur 3 tahun & keatas. Pastikan anak-anak anda sudah pandai mengunyah makanan untuk mengambil KIX.

Kajian klinikal membuktikan Wellmune® mampu mengerakkan berbilion sel imun secara semulajadi dan selamat. Bukan hanya dengan Wellmune®, KIX juga dipertingkatkan dengan Asid Docosahexaenoic (DHA) yang sering dihubung-kaitkan dengan kecerdasan otak dan kognisinya.

Kognisi merangkumi pelbagai kebolehan otak seperti keupayaan untuk memberi perhatian, memori dan perkembangan komunikasi. Kognisi juga termasuk kebolehan menyelesaikan masalah, kefahaman, pengiraan, persepsi dan membaca.

Penyelidik percaya bahawa tahap optimum Docosahexaenoic Acid (DHA) , terutamanya di bahagian depan dan prefrontal otak sangat penting di tahun awal semasa otak berkembang dengan pesat sekaligus ianya meningkatkan tahap kecerdasan sosio-emosi kanak-kanak.
KIX memang terbaik.

Info lanjut  www.wasap.my/011-18757696

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...