Maxxima Nutrition Awas! Produk Tiruan

Produk Tiruan Maxxima Nutrition

AWAS! PRODUK TIRUAN Cellmaxx, Afamaxx



Info lanjut produk Maxxima Nutrition tiruan Cellmaxx dan Afamaxx: Klik hubungi kami atau whatsappFateh: www.wasap.my/www.wasap.my/01118757696 

Kami ingin memaklumkan bahawa produk Maxxima Nutrition Cellmaxx (tanda cap dagangan berdaftar) dan Afamaxx yang dikeluarkan oleh Maxxima Resources (M) Sdn Bhd telah dihentikan penjualannya semenjak awal 2017 dan penghujung 2018. Ia membabitkan seluruh pasaran di Malaysia sama ada melalui Pengedar berdaftarnya atau mana-mana laman web membeli belah atas talian seperti Lazada, 11Street, Mudah, Lelong dan sebagainya.

Oleh yang demikian produk Cellmaxx dan Afamaxx yang masih berada di pasaran, khususnya di laman web membeli belah atas talian adalah produk TIRUAN.

Pengedar/Pelanggan diingatkan supya tidak membuat sebarang pembelian produk TIRUAN ini kerana kandungannya yang diragui dan dikhuatiri membahayakan pengguna.

Dalam masa yang sama, kami belum pernah memberi kebenaran kepada mana-mana laman web membeli-belah atas talian untuk menjual produk-produk X-Series keluaran terbaru Maxxima iaitu:
CMX, AFX, BRX & KIX.

Tindakan undang-undang boleh di ambil ke atas mana-mana pihak yang mempromosikannya melalui laman web membeli-belah atas talian tanpa kebenaran syarikat.

Kami mengesyorkan para pengedar/pelanggan untuk mendapatkan produk-produk yang tulen melalui pejabat dan/atau pengedar sah Maxxima sahaja.

Info lanjut: Klik hubungi kami atau whatsapp
Fateh: www.wasap.my/
www.wasap.my/01118757696 

#produktiruan #maxxima #maxximanutrition #cmx #afa #brx #afx #kix #abgzain #encikzain #azizanosman #richworks #cikgufaridah #dfma #dolly #tweety #iloveyou #drreza #pengedar #undangundang #xseries #lazada #11streetmy #11street #mudah #lelong #shopee #produktiruan #lamanweb #tulen

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...