CMX Membantu Membaiki Kerosakan Pankreas Punca Penyakit Diabetes

PANKREAS

Kerosakan Pankreas punca serangan penyakit Diabetes (Kencing Manis)..


Kedudukan Pankreas berada dibawah Perut (lambung)
..
Semenjak umur kita 5 tahun lagi, Sel Pankreas anda mula mati disebabkan oleh:

  1. tamat jangka hayat sel
  2. dan mati akibat faktor kecuaian penjagaan makanan 
  3. pengambilan gula dan kolesterol yang tinggi 
  4. pencemaran persekitaran.. 


Apabila sel pankreas banyak yang rosak dan mati, Pankreas tidak dapat berfungsi  dengan sempurna dan menyebabkan kerosakan dalam pankreas.. Bila Pankreas rosak, insulin tidak dapat dikeluarkan untuk membakar gula menjadi tenaga.. Maka gula menjadi berlebihan dan masuk ke dalam saluran darah dan menyebabkan saluran darah tersumbat..

Itu sebabnya ramai yang diserang penyakit kencing manis.. Untuk menggantikan semula sel2 pankreas yang telah rosak dan mati, memerlukan sel2 baru... Dengan pengambilan 1 vial CMX yang mengandungi AFA, 

Enzim L-Selectin Ligan di dalam AFA berupaya mengaktifkan tulang sulbi bagi mengeluarkan 3-4 juta ibu sel untuk menghasilkan sel2 baru bagi menggantikan sel2 lama yang rosak dan telah mati terutama di bahagian kerosakan yang teruk...

Ibu sel juga mampu menghasilkan NK CELL iaitu Natural Killer Cell (NK Sel).. NK Sel ialah sel anti kanser dan anti sel asing seperti sel kanser dan sel virus.. NK Sel akan membunuh dan menghapuskan semua sel2 asing, sel2 kanser dan virus yang ada dalam tubuh badan anda.. NK Sel adalah pendinding atau antibodi  tubuh badan anda..

CMX juga membekalkan 64 jenis nutrien lengkap dan penting untuk makanan sel2 dalam tubuh badan untuk mengekalkan kesihatan sel2 dalam tubuh badan dengan sempurna.. Apabila tubuh badan mendapat keperluan nutrien dan penggantian sel2 yang mencukupi, organ2 dan sistem saraf anda dapat berfungsi dgn sempurna..

Dengan keperluan nutrien dan penggantian sel2 yang lengkap, tubuh badan anda akan sentiasa kekal dalam keadaan sihat.. Dan perlu juga menjaga pemakanan dan mimuman yang sihat dan berkhasiat..
.
.
#pankreas #diabetes #ibusel #afx #brx #cmx #kix #tubuhmerawattubuh

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...