Pengakuan Pengguna Cellmaxx Kanser darah dan resdung kronik sudah boleh berjalan

Pengakuan Pengguna Cellmaxx Kanser darah dan resdung kronik sudah boleh berjalan


Assalamualaikum.. di sini saya ingin berkongsi cerita pengalaman emak saya setelah meminum Cellmaxx. Puan Rahmah sebelum ini telah menghidap penyakit kanser darah (sel darah putih kurang).

Sebelum kimoterapi dan selepas 4-5 bulan kimoterapi di hospital, emak saya masih berjalan pakai tongkat. Dalam rumah bertongkat dan di luar rumah juga bertongkat.

3 jenis tongkat emak saya gunakan. Hendak bangun terpaksa berpaut di dinding atau tiang atau support dari seseorang. Resdung dia juga sangat kuat sebelum ini.

Kemudian diperkenalkan Cellmaxx oleh seorang sahabat bernama Ahmad Mokhtar. Demi kesihatan emak saya, saya membeli 2 kotak Cellmaxx.

Setelah emak saya habis meminum 2 kotak Cellmaxx, dia sudah mampu bangun sendiri, berjalan tanpa tongkat dan resdung sembuh. Alhamdulillah..

Sekarang emak saya sudah minum 4 kotak. Keajaiban Cellmaxx cukup luar biasa. Memang berkualiti. Produk terbaik dunia. Insya allah ...!!! at Bagan Serai, Perak.
.
Info Cellmaxx Whatsapp 011-1875 7696

#makeityourjourney #allouttothemaxx#cellmaxx #betulbetullaris#networkmarketing #inilahpentasnya#alhamdulillah #syukurlah#truehealthtruewealth #push #livelifeloveit#allouttothemaxx #maxxima#drrezaibrahim #drreza #CHRIS2Coach#01118757696 #cellmaxxampang#cellmaxxmalaysia #fattehcellmaxx#stemsel #push2017 #allout2017#malaysiabookofrecords #airasia
#resdung #kanserdarah #darahputih#kimoterapi #kimo


No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...