Cellmaxx Penawar Untuk Adib Kami

Kami Temui Penawar Yang Dicari

Sekadar perkongsian
Anak lelaki kami Adib 22 tahun,  secara tiba2 diserang sakit gout yang serius serta darah tinggi yang tinggi. Bacaannya 170/120. Sungguh menghairankan kami suami isteri.

Mengapa dalam usia Adib yang begitu muda sudah dihinggapi penyakit yang dahulunya hanya datqng selepas berusia 45 tahun atau 50 tahun. Apa yang berlaku? Kami benar2 keliru, tidak faham  dan berusaha mencari solusinya.

Maka bermulalah era untuk Adib masuk hospital keluar hospital.
Jumpa doktor sana jumpa doktor sini. 
Makan macam2 ubat untuk membantu mengurangkan penderitaannya.

Juga telah menjalani pelbagai rawatan seperti bekam, buat ozone therapy, cuci darah, rawatan alternative yang lain juga diusahakan seperti minum kangen water, rendaman kaki, tukar menu masakan keluarga, berpantang makan, terapi reiki, makan pelbagai pemakanan yg disyorkan tetapi hasilnya kurang memuaskan. 

Beberapa kali juga kami terpaksa bergegas mengambilnya secara emergency di asrama pengajiannya kerana diserang sakit gout yg sangat serius sehingga tidak boleh bergerak langsung. Dan saat itu juga darah tingginya menyerang.

Adib masih muda. Dia masih dalam pengajiannya di Maktab Thurath Al Islami Shah Alam.
Kami tidak mahu Adib terus bergantung kepada ubat2 yang kami lihat tidaklah menyembuhkan kecuali sekadar mengawalnya sahaja. Takkan Adib nak terus bergantung kepada ubat yang lama2 boleh pula menjejaskan buah pinggang dan hatinya.

Kami terus berusaha mencari solusi penawar untuk Adib. Allah yang maha menyembuhkan. Mesti ada penawarnya cuma kami belum temui.
Siang malam kami berdoa supaya Allah temukan penawar yang paling mujarab. Dalam pada itu kesakitannya terus menyerang tak kira masa walaupun berpantang.

Kami terus mencari jalan dan terus berusaha, bertanya orang itu dan ini, bertanya kepada kawan-kawan dan orang yg sudah sakit sepertinya, merujuk internet dan membaca buku sehinggalah membawa kepada pertemuan kami dengan Dr Wan Martina, Pn Saadah, Prof Dr Huresh Kumar dan Dr Zainal Abidin dengan product yang sangat superb iaitu cellmaxx.

Masyaallah....betapa bersyukurnya kami. Penawar yang dicari telah ditemui. Terima kasih Allah Yang Maha mendengar harapan dan doa hambaMu ini.

Hanya selepas menggunakan dua hari sahaja, bengkak kakinya susut dengan banyak, kesakitannya hilang, boleh bangun dan berjalan normal, darah tingginya juga turun ke paras normal.

Kami beli lagi dua kotak cellmaxx untuk Adib dan dia mengambilnya 4 sachet sehari. Proses penyembuhannya begitu cepat mungkin kerana usianya masih muda dan sakitnya masih baru. Kini Adib pulih sepenuhnya tetapi masih mengekalkan pengambilan Cellmaxx setiap hari. Hidup Adib kembali normal dan ceria.

Lebih mengembirakan kami, Irah yang mengidap sinus yang serius sejak kecil juga mula menunjukkan pemulihan yang sangat positif.

Dia tidak lagi terbersin  setiap masa, tidak lagi alah kepada habuk dan debu, tidak lagi mengeluarkan cairan hidung yg sangat merimaskannya, tidak lagi alah dengan cuaca sejuk di bilik kuliahnya. 
Resdungnya pulih walaupun sekarang stok cellmaxx sudah terputus kerana habis bekalan.

Rupanya baru kami faham apabila mendengar penerangan Dr Wan Martina, Prof Dr Huresh dan Dr Zainal Abidin bahawa Kebanyakan orang sakit bukanlah kerana dijangkiti virus, kuman atau bakteria seperti tahun2 70an dan 80an dulu. 

Kini semakin ramai orang muda dijangkiti penyakit degeneratif iaitu penyakit yang menyerang akibat daripada kerosakan dan kemusnahan sel di dalam badan kesan daripada pemakanan yang tidak sihat, kesan toksin dan toksid di dalam badan, kesan radikal bebas, stress dan sebagainya.

Selepas kita mengambil satu sachet cellmaxx, sejumlah 3 hingga 4 juta sel baru akan keluar daripada sum-sum tulang belakang dan ia akan membunuh sel yang rosak serta memperbaiki sel badan yg rosak di seluruh badan yang sakit. 

Baru juga kami faham apa dia pemindahan sum-sum tulang belakang yang sangat tinggi kosnya tetapi terbukti mampu memulihkan hampir semua penyakit.

Kini anda tak perlu lagi membuat pemindahan tulang sum-sum atau mengambil air tulang belakang pesakit yang sangat tinggi risikonya, anda cuma perlu mengambil Cellmaxx.

Badan kita rupanya boleh menyembuhkan dirinya secara semula jadi tanpa pembedahan, tanpa dadah, tanpa suntilan dan tanpa ubat. Solusi ini dicatat dalam banyak jounal antarabangsa hasil kajian saintifik selama lebih 45 tahun.
Maha hebat ciptaan dan susunan  Allah SWT. 

Malahan kami terperanjat apabila begitu banyak testimoni stroke, kencing manis yang serius, jantung, darah tinggi, kanser, resdung, slip disc, kecedwraan dalaman, exzema, penyakit kulit, kesakitan otot, autism, migrain, psoriasis, angin ahmar, koma, kebotakan, rambut gugur, kemurungan, sakit tulang, ketumbuhan dan sebagainya yang pulih dengan pemakanan cellmaxx.

Cellmaxx bukan ubat tetapi  pemakanan nutrisi yang mengandungi AFA yang akan merangsang pengeluaran sel-sel baru untuk
merawat kerosakan sel-sel di dalam badan.
Ia boleh diambil baik oleh lelaki mahupun perempuan, golongan muda ataupun tua, orang sedang sakit atau sihat, juga sesuai untuk kanak-kanak dan dewasa. Satu sachet sehari cukup bermakna untuk
Mengekalkan kesihatan yang maksima. 

#Cellmaxxsuperfood
#Bizzmenjadi2
#Cikgufaridah

No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...