Testimoni Cellmaxx Eczema Sejak Kecil

12 December 2016 Saya bagi cellmaxx pada anak kecil ni 2 hari sebelum saya pergi umrah dengan Suhaida. Masa saya berada di depan Kaabah, bapa dia mesej saya, anak dia baru beberapa sachet minum dah nampak perubahan. Pada hal katanya penyakit anak ni sejak dari kecik lagi. Dah banyak tempat pergi berubat.
Syukur alhamdulillah dengan Cellmaxx bertemu penawarnya.

Bulan lepas saya jumpa anak ni. Eczema sebelum minum Cellmaxx



Alhamdulillah dengan izin Allah hari ini adik Iman dapat memulakan persekolahannya untuk hari pertama. Syukur kita pada Allah. Baru 2 kotak minum Cellmaxx Eczema sembuh. Alhamdulillah.


Allahuakbar..nikmat Mu tidak terhitung.
ya allah syukur                        
Alhamdulilah. Semuanya dengan izin Allah.
Testimoni Cellmaxx Eczema Sejak Kecil from Kak Leha. Terima kasih.


Info Cellmaxx Whatsapp 012-3408995



No comments:

Post a Comment

Sebarang persoalan sila tulis di ruangan komen ini atau Whatsapp Fateh 018-395 2796

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...